Τρίτη 10 Μαΐου 2016

"Η ΖΩΟΦΙΛΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ Η ΑΓΙΟΦΙΛΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ"

Κάποιος επισκέπτης έφθασε μια ημέρα στην Ιερά Μονή Κουτλουμουσίου και ρωτούσε να μάθη, πώς μπορούσε να  συναντήση τον Γέροντα Παϊσιο.
 Ο μοναχός , που είχε το διακόνημα του Πορτάρη, μαθαίνοντας ότι ο επισκέπτης ερχόταν από την Αθήνα τον ρώτησε εάν εγνώριζε τον Γέροντα Πορφύριο.
Ο επισκέπτης του απήντησε καταφατικά και τότε ο μοναχός του είπε:
-Γιατί έκανες τότε τον κόπο να έρθης έως εδώ αφού εκεί  δια του Πατρός Πορφυρίου μιλά ο Θεός;
-Πάτερ του απήντησε εκείνος , πήγα στον Γέροντα Πορφύριο και όταν μπήκα στο κελλί του , τον είδα άρρωστο και ξαπλωμένο στο κρεββάτι του. Του είπα πως είχα ένα πρόβλημα και ότι είχα πάει να τον συμβουλευτώ για να μου πεί τί να κάνω. Τότε ο Γέροντας έκανε το εξής:
Μέσα στο κελλί του είχε έναν παπαγάλο ο οποίος πετούσε από έπιπλο σε έπιπλο. Έκανε με το χέρι του μια κίνηση και διέταξε το πουλί να μπεί μέσα στο κλουβί του.
Πράγματι ο Παπαγάλος μπήκε στο κλουβί του και μας κοιτούσε από εκεί.
Ο Γέροντας τότε γύρισε προς το μέρος μου και με τόνο κάπως αυστηρό μου είπε : « Είδες παιδάκι μου ; Ο Παπαγάλος όταν του είπα να μπεί στο κλουβί, έκανε υπακοή και μπήκε. Εσύ όμως δεν έχεις διάθεση να υπακούσεις σε ό,τι και να σου πώ ,  γι΄ αυτό κι εγώ δεν μπορώ να σου πω τίποτα απολύτως.»