Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

ΣΠΕΙΡΕΤΕ ΣΠΟΡΟΥΣ ΑΓΑΠΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΡΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΡΙΣΕΤΕ...

Κύριέ μου;
Εγώ Είμαι. Μικρή, σου δίνω την Ειρήνη Μου. Κόρη, πολλοί έρχονται και σε ρωτούν: «είναι όλα εντάξει; Τι έχει ο Ιησούς να μας πει αυτές τις μέρες;» Κόρη από την Αίγυπτο, να τι θα πρέπει να τους λες: Ο Ιησούς σας λέει, γενεά, ότι δεν έχετε ακόμη συνέλθει από την αρρώστια σας – και σίγουρα δεν έχετε ακόμη συνέλθει από την αποστασία σας 1 και στο μάτι σας είναι καρφωμένο κάτι περισσότερο από ένα δοκάρι. Γενεά, η Αγάπη απορρίπτεται μέχρι σήμερα, κι όμως επειδή είμαι Ελεήμων περιμένω υπομονετικά να αποτίσετε σε Μένα, το Θεό σας τον φόρο τιμής που Μου οφείλετε. Περιμένω υπομονετικά να φτάσετε όλοι σας στα ακρότατα όρια της αμαρτωλότητάς σας πριν να επιπέσει πάνω σας η Δικαιοσύνη Μου. Ας το εκφράσω αλλιώς: επιστρέψτε σε Μένα και μετανοήστε με την καρδιά σας. Μετατρέψτε σε κήπο, σε μια Εδέμ, τον εσωτερικό σας κόσμο που κατήντησε μια έρημος, – αγαπάτε! Αγαπάτε ο ένας τον άλλον!
Ζείτε το Ευαγγέλιο και μην ανακρίνετε ο ένας τον άλλο. Πρώτα δείτε το δοκάρι που είναι καρφωμένο στο δικό σας μάτι. Προσεύχεστε αδιάλειπτα. Ζείτε άγια. Μην αφήνετε τα μάτια σας να αναπαύονται.
Συμφιλιωθείτε με τους αδελφούς σας 2 και θα γλιτώσετε το θάνατο. Μην καταδιώκετε ό,τι είναι άγιο. Εξομολογηθείτε ειλικρινά με όλο σας το είναι 3 – μην βαυκαλίζεστε. 4 Ο Δημιουργός σάς λέει: περιφρονήστε ό,τι δεν είναι άγιο, παρατηρείτε τον ουρανό και δίνετε μαρτυρία για τον Ύψιστο. Δοθείτε περισσότερο στην προσευχή και ικετέψτε τον Δημιουργό σας να γίνει το Φως και ο Οδηγός σας. Επιστρέψτε σε Μένα για να μπορέσω να ξεπλύνω τις αμαρτίες που κάνετε νύχτα μέρα. Η αρρώστια σας δεν είναι ανίατη παρά το γεγονός ότι η ενοχή σας και τα αναρίθμητα αμαρτήματά σας είναι πάνω στην ψυχή σας σαν κακιά πληγή – μπορώ να θεραπεύσω την ενοχή σας, μπορώ να σας συγχωρήσω και να αποκαταστήσω το όλο σας σώμα… Όποιος αγαπάει τη ζωή του, τη χάνει. Όποιος χάνει τη ζωή του σ’ αυτόν τον κόσμο θα την φυλάξει για την αιώνια ζωή.
Πολλοί από σας διαβάζουν τα Μηνύματά Μου αλλά δεν καταλαβαίνουν την Καρδιά του Μηνύματος γιατί δεν είστε καλά ριζωμένοι σε Μένα. Ακολουθείτε το γράμμα των μηνυμάτων αλλά δεν εισχωρείτε στην καρδιά του Μηνύματος! Σας βεβαιώνω: ελευθερία είναι να αναγεννηθείτε από το Πνεύμα. Μόνον τότε, όταν το Πνεύμα σάς ανοίξει τα μάτια θα γνωρίσετε το Μεγαλείο του Ονόματός Μου και τα βάθη της Υπέρτατης Δόξας Μου.
Γνωρίζετε βέβαια ότι θερίζετε ό,τι σπέρνετε; Αν σπείρετε σε αγρό διχόνοιας θα θερίσετε έχθρα και ανταγωνισμό. Αν σπείρετε σε αγρό κατηγοριών θα θερίσετε αυτοκαταδίκη. Αν σπείρετε σε αγρό συκοφαντίας θα θερίσετε την δική σας καταστροφή. Σπείρετε σπόρους αγάπης στον αγρό σας και θα θερίσετε μια ανταπόδοση αγάπης. Σπείρετε σε αγρό συγνώμης και θα θερίσετε έλεος. Μην αυτοδιορίζεστε κριτές – Εγώ είμαι ο Μόνος Κριτής…
Σας λέω όπως άλλοτε: Δεν έρχομαι για να καταδικάσω τον κόσμο, εφόσον ήρθα για να τον σώσω. Τώρα είμαι εδώ για να τον προειδοποιήσω, λοιπόν εσύ που καταδικάζεις τόσο γρήγορα και που αυτοδιορίστηκες κριτής, σου λέω: έχεις ήδη τον Κριτή σου! Πες σ’ εκείνους που σε ρωτούν, κόρη, αν όλα πάνε καλά, να επαγρυπνούν και να προσεύχονται σε κάθε περίσταση για να λάβουν δύναμη να επιζήσουν όλων αυτών που πρόκειται να συμβούν. Αρκετά, κόρη Μου. Στάσου δίπλα Μου πιστά και μην παύεις να προσεύχεσαι. Παιδί Μου, Εγώ, ο Ιησούς θα σε βοηθήσω στο μακρινό ταξίδι που θα ξεκινήσεις για χάρη Μου. 5 Εγώ, ο Ιησούς, σ’ ευλογώ καθώς και τον πατέρα Μιχαήλ. Η Αγάπη είναι μαζί σου.